Sunday, June 10, 2012

Eu cu cine votez?




E zi mare pentru clasa politica.Azi grasii,hotii,camatarii cu acte sunt la mana noastra.Era sa zic la p..la noastra dar asta e blog serios...
Eu ma duc azi la vot si ar trebui sa o faceti si voi.Nu lasati pe altii sa decida in locul vostru.Votul vostru conteaza!
Eu o sa votez omul,nu partidul dar nu despre asta aveam de gand sa scriu ci despre curul meu.
In ultimele doua saptamani curul meu a fost si este sarutat de toti politicienii din Targoviste,am buze cu ruj,fara ruj pe ambele buci.Toti ma pupa jos.Nu am fost pupat si lins de nici cea mai perversa femeie din viata mea cum fac astia.
In restul anului am doar urme de bocanci pe cur,date tot de politicieni.'
Dar acum sunt sarutat de oamenii grasi si puturosi care au slogan:Sunt puternic si harnic.Hai mai da-te dracu de mincinos!
Mi-a zis mama cand eram mic sa nu car oase de magar in spate ca in poza de mai sus.
Se pare ca timp de 4 ani voi cara un magar politic cu sufletul negru si urechile lungi.
Hai la vot oameni buni si nu uitati sa zambiti!

No comments:

Post a Comment