Thursday, July 5, 2012

Tatuaje-povesti scrise in suflet


Daca ati primit urmatoarele intrebari:
1.Sunt reale?
2.A durut?
3.Pot sa le ating?
4.Ce cred parintii tai?
5.Ce cred copiii tai?
6.Reprezinta ceva?
Inseamna ca aveti tatuaje.Sunt povesti scrise in piele pentru ca noi,tatuatii,nu am avut timp sa le punem pe hartie.
Raspunsul la 1 intrebare:Da,tatuajele mele sunt pe bune.Si sunt singurele lucruri cu adevarat reale din viata mea.
Raspunsul la a 2 a intrebare:Da,a durut cand au fost realizate.Atat de mult cata suferinta am indurat pana acum in viata asta pentru ca am mers pe principiul-Un barbat puternic nu face ceea ce trebuie ci ceea ce vrea!
Raspunsul la a 3 a intrebare:NU!
Raspunsul la a 4 a intrebare:Tatal meu uraste tatuajele mele si ale lui Alin pana in momentul cand spui ceva de rau fata de cerneala noastra din piele.Atunci devine scutul nostru numarul 1,bastionul nostru,cel mai mare aparator al nostru.
Raspunsul la a 5 a intrebare:Inca nu am copii si daca o sa vina vremea lor o sa-i educ sa nu judece lumea dupa culoarea pielii sau dupa tatuaje.
Raspunsul la a 6 a intrebare:Da.Inseamna totul numai ca nu e albumul tau de poze...








No comments:

Post a Comment