Thursday, June 16, 2011

Perdele


Intr o zi ploioasa de Duminica ma suna cel mai bun prieten al meu sa mi spuna sa mergem la Ploiesti pentru ca iubita lui vrea perdele.
Plecam la drum cu niste glume proaste pe care le avem in repertoriu de cativa ani si cu muzica raggae la maxim.Pe drum imediat la iesirea din Targoviste o curva de produs asculta muzica la casti.Prietenul meu zice :Se fac bani in zona ,si a luat IPod.Ar trebui sa intoarcem.Zambim fals.
Iubita lui se face la fata mai cenusie decat cerul plin de nori si intreaba :De ce vrei sa intorci?pe un ton care dezvaluie gelozia aia bolnava ...
El raspunde calm:Era o vrabie in mijlocul drumului si inca mai misca.Eu spun:Da o dracu ,hai sa mergem mai departe!
El intoarce,ajungem in zona in care era vrabia cu burta in sus.Iubita lui o ia la fuga printre masini de nebuna si o aduce la masina.
Era de fapt un mascul ,pentru ca era cam incruntat si probabil fusese lovit in zbor.
Mi l au dat mie sa l tin in palma.Putea sa stea in picioare dar nu si desfacea aripile.Si atunci m am gandit ca nu am un suflet bun,nu cred sa fi avut vreodata.
Daca il lasau acolo murea sigur calcat de vreun cocalar cu un bmw cu manea la maxim.
Dupa vreo 20 de minute a inceput sa zboare prin masina si i am dat drumul langa o padurice...
Am ajuns cu bine la Ploiesti ,am cautat perdele vreo 2 ore ,nu am gasit pe gustul lor dar ea si a cumparat o rochie in final,care se pare ca i a placut.Femeile nu se intorc niciodata cu mana goala de la cumparaturi...

No comments:

Post a Comment