Tuesday, July 26, 2011

Romania vs Argentina nu se mai joaca?

Romania trebuia sa inaugureze noul stadion National Arena pe 10 August cu Argentina,cu Messi printe jucatorii convocati.
Dar selecţionerul Argentinei, Batista, a fost demis, iar Federatia din Tara Tangoului a anulat meciul amical cu Romania...
Asa ca am iesit pe strazi si i-am luat la intrebari pe microbisti.Iata ce au raspuns:
Dorel:Mare paguba , ca nu vine Argentina , lasa ca noi i-am vazut deja pe alde' Messi , cand culegeam castraveti in Castellion . Si mergem apoi si la Milano la sters babe de rahat la fund si il vedem pe Mourinho . Noi sa fim sanatosi si credinciosi ( drept credinciosi ) ca sa ne taiem cu spor la betie .
Marcu:Inca o dovada ca roata e routunda... Ne-am batut joc de Ronaldo si de nationala Braziliei si am trimis jucatori de care nici noi romanii nu am auzit.
Vasile:eu zic sa se strice stadionul daca nu se mai joaca meciul :)) super organizare ...de fapt pe Romania o poate da la intors oricine ca doar e hartia igenica a tuturor ...nasule eu zic sa chemi toti suporterii care au cumparat bilet la aceasta SUPER SUPER MARE GALA "TEAPA" si sa bagi un gratarel…
Ion:De vina sunt :Steaua , MM, Sponte , Levy , Becali si Radut ca e tatuat !
Ghita:Alte variante: Meci de box Bute-Doroftei! Striptease Nuţi Udrea şi Roberta Anastase! O partidă de sex salbatic intre Viorel şi Oana LIS!, concurs de " mânăreală" Tudy-Mache!
Hai Romania!

No comments:

Post a Comment