Monday, February 20, 2012

Sus pe bar







Sambata seara,dupa ce am scapat de raceala care m-a tinut in casa cateva zile bune,am fost invitat la ziua unei prietene pe nume Bianca,o bruneta inalta,nebuna,plina de viata, pe care o stiu de cel putin 10 ani.
Separeu inchiriat,bautura din belsug,femei cu chef de distractie,inceputul era promitator.
Unii si-au umplut paharele cu vin,eu cu niste prieteni buni am bagat vodka cu suc de mere.Muzica era buna si vreo 2 ore nu s-a intamplat nimic notabil pana nu si-a facut efect alcoolul.
Pe la 3 noaptea 4 dintre barbati s-au urcat pe bar.Acum nu vreau sa fiu incuiat la minte dar prefer femei pe bar nu pularai.Imaginati-va 2 barbati la vreo 80 kg,unul de 90 si ultimul de vreo 115 kg dansand pe bar.Se misca barul mai rau ca la cutremurul din 77.
Femeile moarte de bete dansau si ele dar langa bar si faceau semne cu nebunii care se credeau la Dansezi pentru Mine.
Printre ele doar una era mai rasarita ,o blonda cu parul lins si cur bombat,restul grupului era format din 2 brunete mai grasute si inca o blonda creata ca oaia lui Becali cu o fusta scurta,scurta.
Printre femei isi face loc unul pe care mai tarziu am aflat ca il cheama Vasile si se urca si asta pe bar.Acum barmanul chiar se tinea de bar sa nu cada cu tot cu echipa asta de betivusi.
Baga Vasile un dans mai ciudat si cum era cu sticla de vodka in mana stanga si privirea in partea opusa ii aluneca picioarele smecherasului de ulita si cade peste blonda creata.
Aia era toata sub el si nu mai misca.Am crezut ca si-a rupt vreo coasta,ceva.
Dar s-au ridicat amandoi razand si petrecerea a continuat.
Vasile,probabil s-a jurat acasa ca o sa provoace moartea de 12 ori in 24 de ore,nu se lasa cu una cu doua si se urca acum pe masa si baga iar un dans de isi arunca camasa de pe el.Stau si imi beau paharul linsitit pe canapea si il urmaresc atent.
Dupa vreo 3 minute incearca sa coboare de pe masa,pune un picior pe un scaun,aluneca si cade pe spate lovindu-se cu capul puternic de parchet si ramane lat.
Sa vedeti acum nebunie.Femeile panicate au inceput sa sune la salvare,politie,prietena cea mai buna,OTV sau Feriti-va de magarus.
Barbatii mai tampiti.Au facut un musuroi de panica deasupra lui.Unul il tragea de cap,altul incerca sa-l ridice de la umeri,altul ii dadea cu gheata si unul cel mai nebun striga cat il tinea gura:VASILEEEEEEE!!
Toata agitatia durat cateva minute pana a strigat un prieten care lucreaza la SMURD la ei sa-i faca loc,l-a intors intr-o parte,i-a dat cu apa pe fata,i-a verificat pulsul si respiratia si Vasile si-a revenit intr-un minut.
Cand credeam ca le-am vazut pe toate pe la 5 dimineata intra 4 baieti in bar,dubiosi,unul cu un zambet fals afisat gen sunt departe de casa,azi ma afirm...
Am stat sa vreo jumate de ora poate poate vad si o bataie ca in Sapte pacate dar nu s-a intamplat nimic.
A doua zi am aflat ca unul inalt, desirat venise dupa fosta care era cu DJ ul.Si nereusind sa o impresioneze cu nimic ce s-a gandit grupul de baietei care umblau in buchet ca trandafirii ofiliti?
I-au taiat cauciucurile de la masina femeii...

No comments:

Post a Comment