Sunday, November 20, 2011

Toto

Ieri asteptam un prieten in fata blocului sa mergem la fotbal.Suntem intr-un campionat de fotbal de sala si suntem pe locul 2 pana la etapa asta...
Si cum asteptam eu pe o ceata care venea in valuri,pe langa mine se juca un caine de rasa,negru,cu ochi frumosi iar stapana era la cativa metri mai incolo,o tiganca,imbracata bine,frumusica,la vreo 17 ani.
Nu trec decat vreo 3 minute si incepe sa-l strige:Toto,hai mami acasa!Toto,hai ca e frig si racim,hai frumosule vino aici!
Chiar ma gandeam,cum sunt eu rasist,ca lumea si-a facut o imagine proasta despre tigani si ca printre ei sunt si oameni sociabili si bine crescuti...
Mai trec inca vreo 2 minute si deschide iar bruneta gura si ies urmatoarele vorbe pline de har si de duh:Toto,fir-ai al dracu de saracie vino in mortii ma-tii cand te chem eu.Futu-ma in gura ta de caine slobozit.
Si asa mi-am mai dezvoltat eu vocabularul printre blocurile gri.Toto...

No comments:

Post a Comment