Friday, March 9, 2012

La benzinarie

Azi am fost cu niste prieteni sa mancam ceva si dupa ce ne-am umplut burtile cu bunatati am plecat fiecare la casa lui.
Eu cu un prieten am inceput o discutie filozofica despre barbatii care barfesc, asa ceva nu e normal,ca noi astia cu, coaie nu ar trebui sa vorbim pe la spate si sa spunem totul in fata indiferent de consecinte.Aici ma refer la relatiile intre prieteni barbati,cu femeile e alta poveste.:D
Si cum vorbeam noi cu argumente pro sau contra,amicul meu opreste la o benzinarie sa bage combustibil eu ii spun:Barfa este arma femeii.El deschide usa la masina si zice tare:Asta e sigur arma femeii si se duce sa si faca treaba.
Langa noi o bruneta MILF cu un opel isi curata parbrizul cu un stergator si o galeata cum au toate benzinariile in dotare.
Femeia se uita urat pe mine.In primul moment nu am stiut ce sa cred,m-am gandit ca e vreo fosta soacra...
Dar dupa cateva secunde mi-am dat seama.Cand prietenul meu a zis:Asta e sigur e arma femeii,bruneta era cu galeata si stergatorul in mana si a crezut ca o luam la misto.
Din cauza asta e bine sa asculti toata discutia si nu doar finalul ei.
Si inca ceva articolul asta nu e un atac impotriva femeilor ci impotriva barbatilor care prefera barfa in loc de o confruntare directa,armele fiind cuvintele sau pumnii,nu conteaza.
Sa aveti un weekend perfect!

No comments:

Post a Comment