Friday, March 30, 2012

Google si blogul meu

Se spune ca daca nu esti in primele 20 de rezultate pe google ca blog sau postare nu existi.
Asa ca m-am gandit ca dupa 2 ani e timpul sa vad ce poate blogul meu si cam ce reprezinta el pentru google.
Blogul indiferent ca ai scris pariuri sigure sau pariuri2009 apare primul.Aici nu prea conteaza pentru ca poti sa ai numele blogului foaieverdenucacococs si normal ca o sa apara primul.
Asa ca am trecut la postari.
Postarea Verificarea identitatii la bet365 apare pe primul loc din toate rezultatele afisate de google.
La fel postarea 12Bet care este despre o casa de pariuri asiatica care e specializata in handicap asiatic la fotbal.
Alte postari sunt in primele 20.
Stiu ca mi-au murit laudatorii dar sa fii primul pe google la anumite postari nu e la indemana oricui.
Si nu le-am dat niciun ban ca sa ma promoveze.Se pare ca articolul care e pe primul loc e complet.
In curand o sa detronez gsp.ro...
Am glumit nebunilor.Sa aveti un sfarsit de saptamana cu multe pahare de bautura si orgasme atat de puternice incat sa cheme lumea politia si SMURD-ul.

No comments:

Post a Comment