Wednesday, August 24, 2011

Kung Ako Na Lang Sana (If Only I'm the One) Cover


I am so excited to share this video with all of you! Please enjoy and check out the notes below after you are finished :)


Videoke instrumental courtesy of xxnognogxx

Here is the lyrics - tagalog and then my rough translation in english :)

Kung Ako Na Lang Sana (Cover)

Heto ka na naman kumakatok sa'king pintuan
Muling naghahanap ng makakausap
At heto naman ako nakikinig sa mga kwento mong paulit-ulit lang
Nagtitiis kahit nasasaktan

Ewan ko bakit ba hindi ka pa nadadala
Hindi ba't kailan lang nang ika'y iwanan nya
At ewan ko nga sa'yo parang balewala ang puso ko
Ano nga bang meron siya na sa akin ay 'di mo makita

Chorus:
Kung ako na lang sana ang 'yong minahal
'Di ka na muling mag-iisa
Kung ako na lang sana ang 'yong minahal
'Di ka na muling luluha pa
'Di ka na mangangailangan pang humanap ng iba
Narito ang puso ko naghihintay lamang sa'yo

Heto pa rin ako, umaasang ang puso mo
Baka sakali pang ito'y magbago
Narito lang ako kasama mo buong buhay mo
Ang kulang na lang mahalin mo rin akong lubusan

Chorus:
Kung ako na lang sana ang yong minahal
Di ka na muling mag-iisa
Kung ako na lang sana ang yong minahal
Di ka na muling luluha pa
Di ka na mangangailangan pang humanap ng iba
Narito ang puso ko naghihintay lamang sayo
Kung ako na lang sana...

Oooo...

Chorus:
Kung ako na lang sana ang yong minahal
Di ka na muling mag-iisa
Kung ako na lang sana ang yong minahal
Di ka na muling luluha pa
Di ka na mangangailangan pang humanap ng iba
Narito ang puso ko naghihintay lamang sayo
Kung ako na lang sana...


English Translation:

If Only I’m the One (Cover)

Here you are, knocking on my door
Looking for someone to talk to once again
And here I am, listening to the same stories you tell
Tolerating even though it hurts

I don’t know why you haven’t learned
Wasn’t it just recently that she left you
And I don’t know why my heart means nothing to you
What exactly does she have that you can’t see in me

Chorus:
If only I’m the one you loved
You won’t be alone anymore
If only I’m the one you loved
You won’t cry anymore
You won’t need to look for anyone else
My heart is here waiting only for you

Here I am, still hoping for your heart
Maybe it will change
I’m just here with you all your life
The only thing missing is for you to fully love me

Chorus:
If only I’m the one you loved
You won’t be alone anymore
If only I’m the one you loved
You won’t cry anymore
You won’t need to look for anyone else
My heart is here waiting only for you
If only I’m the one…

Ooooh..

Chorus:
If only I’m the one you loved
You won’t be alone anymore
If only I’m the one you loved
You won’t cry anymore
You won’t need to look for anyone else
My heart is here waiting only for you
If only I’m the one…

Let me know what you think and if you have any requests, leave them in the comments below :)

No comments:

Post a Comment