Thursday, February 24, 2011

Romantism...


Eram intr o relatie cu o fata ,ne cunosteam de cel putin 12 luni,iar felul meu de a fi este sobru,rece,nu sunt ursulet de plus cu alte cuvinte.Nu am fost mereu asa dar asa m a facut viata sau cel putin imi place sa ma mint frumos.
Intr un weekend m am gandit sa incerc sa fiu romantic .Am cinat in oras,ne am plimbat prin parc,ne am dat in niste leagane desi era trecut de miezul noptii,am ras,am tinut o de mana.A ramas peste noapte la mine.Masaje,muzica in surdina,sex salbatic,relaxare ...totul era perfect.
Pe la 3 noaptea ,imi sopteste :Adu mi un pahar cu apa.In acel moment mi a pierit tot romatismul,mi am revenit instantaneu si am intrebat o:La tine in familie,mama,tatal tau sau fratele la 3 noaptea daca le ceri un pahar de apa iti aduce vreunul ??
Ea:Nu!
Eu:Atunci misca ti curul la bucatarie !

No comments:

Post a Comment