Friday, February 18, 2011

Fain polimedia si karma


Datorita lui Ionut Puerava am descoperit http://polimedia.us/fain/.Imi venea trafic de acolo si nu stiam exact ce este...Asa ca am intrat si nu am mai plecat de acolo.
Ce este polimedia? Este o site usor de accesat si plin de surprize,in general placute.
Pentru inceput ,dupa ce ati facut cont ,aveti nevoie de karma.Si ca sa obtineti karma votati articolele postate.
Dupa un anumit timp o sa aveti destula karma ca sa comentati,si evident sa introduceti articole.Ideea este ,nici eu nu stiam de la inceput,sa nu introduceti multe articole de pe blogul vostru,e considerat spam ,si scade karma mai rau decat taie salariile Basescu.
Recomand doar 2 pe luna de pe blogul vostru.
In alta ordine de idei,nu introduceti articole la gramada,neinteresante,nu ajuta karma deloc.Mai bine putin si de calitate ,decat mult si prost ...ca in viata.
Cele mai eficiente metode de-a obtine puncte de karma sunt in ordine :
I.1. Introducerea de articole care vor ajunge publicate.
I.2. Votarea articolelor inca nepublicate care vor ajunge sa fie publicate
I.3. Comentarea
I.4. Introducerea de articole care nu vor ajunge publicate.
I.5. Votarea articolelor care nu vor ajunge publicate
Se pare ca se pot face si bani daca vinzi karma,cand o sa fac prima tranzactie o sa postez.Pana atunci sa auzim numai de bine.
Twitter Button from twitbuttons.com

No comments:

Post a Comment