Friday, April 22, 2011

Sarutul


Azi juca Chindia ,echipa locala din Targoviste,sprijinita financiar de Ion Craciunescu si Gica Popescu si impreuna cu niste prieteni trebuia sa ne strangem intr un loc anume ca sa mergem la meci.
In drumul meu trec pe langa o cruce aflata pe un trotuar a unui copil care a murit intr-un accident de circulatie acum 5 ani.
Eu eram plecat cu gandul departe la lucrurile materiale din viata mea ,la ura pe care o am in suflet de cativa ani...
Crucea era din metal ,neagra cu un gard micut de aceeasi culoare ,cateva lumanari aprinse si un buchet de lalele rosii.
Exact in momentul in care am trecut pe langa cruce se opreste un copil de 6 ani si saruta poza de pe cruce .Initial am crezut ca e fratele pentru ca era cu mama lui si se oprisera amandoi,imaginea era a unei familii impacata cu destinul.Am incetinit pasul si am intors capul sa vad ce se mai intampla.
Copilul isi intreaba mama cine e baietelul care a murit si ea ii explica toata povestea.
Pustiul a sarutat poza de pe cruce pentru ca asa a simtit si inca nu se agatase cu ghiarele neincrederea,invidia si dusmania in sufletul lui.
Si eu ca un nenorocit ma gandeam doar ca ura arde pe o torta in suflet si va ramane singura forta.
Sarbatori Fericite!

No comments:

Post a Comment